Dušeci
Pitanje: Da li se dušeci proizvode samo u standardnim dimenzijama?
Odgovor: Obzirom da proizvodimo dušeke, naša ponuda obuhvata izradu dušeka svih standardnih i vanstandardnih dimenzija po Vašem zahtevu.
Pitanje: Da li se navlaka skida?
Odgovor: Navlaka se skida na dušecima Foamy dream, Memo Soft dream i Ergo 7 dream. Dušek Eko dream Aloe poseduje navlaku koja se ne skida.
Pitanje: U kom slučaju dušek podleže reklamaciji?
Odgovor: Ukoliko na dušeku postoje fizička oštećenja, ne možemo uvažiti reklamaciju.
Naddušeci
Pitanje: Da li se naddušeci proizvode samo u standardnim dimenzijama?
Odgovor: Obzirom da proizvodimo naddušeke, naša ponuda obuhvata izradu naddušeka svih standardnih i vanstandardnih dimenzija po Vašem zahtevu.
Pitanje: Da li se navlaka skida?
Odgovor: Navlaka se skida i može se prati na 40°C. Preporučujemo održavanje navlake u servisima za hemijsko čišćenje.
Pitanje: U kom slučaju naddušek podleže reklamaciji?
Odgovor: Ukoliko na naddušeku postoje fizička oštećenja, ne možemo uvažiti reklamaciju.
Jastuci
Pitanje: Koji je sastav jastuka?
Odgovor: Karakteristike jastuka možete pročitati klikom na ovaj LINK
Štep deke
Pitanje: Koji je sastav štep deke?
Odgovor: U ponudi imamo tri različite štep deke. Detaljan sastav možete pročitati klikom na sledeći link i odabirom željenog proizvoda LINK
Opšta pitanja
Pitanje: Da li su materijali koji se koriste antialergijski i antibakterijski?
Odgovor: Svi materijali su hipoalergijski, što omogućava bezbrižan san za sve korisnike sa osetljivom kožom, odnosno osobe koje imaju problem sa alergijskim reakcijama. Izrađeni su od materijala koji imaju blokadu koja onemogućava nastanjivanje grinja.
Pitanje: Kako poručiti željene proizvode?
Odgovor: Proizvode možete poručiti online putem web shopa, na Facebook ili Instagram stranici, kao i putem call centra pozivom na broj 0800/90 10 90
Pitanje: Koji načini plaćanja postoje prilikom kupovine?
Odgovor: Korisniku je omogućeno plaćanje proizvoda online platnim karticama, pouzećem putem kurirske službe i kroz administrativnu zabranu na penzije korisnika prava Republičkog fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje.
Pitanje: Da li postoji garancija na ponuđene proizvode i koliko traje?
Odgovor: Da, garancija na sve proizvode je 24 meseca.
Pitanje: Da li postoji mogućnost zamene ili povrata poručenih proizvoda i u kom vremenskom periodu?
Odgovor: Našim kupcima obezbeđujemo gratis probni period u trajanju od 14 dana i u tom roku proizvod možete zameniti za neki drugi ili vratiti.
Pitanje: Ko snosi troškove povrata ili zamene proizvoda?
Odgovor: Troškove dostave u slučaju povrata ili zamene snosi Kupac.
Pitanje: Kome se mogu obratiti za pomoć prilikom poručivanja?
Odgovor: Za sve što Vam je potrebno možete nam se obratiti putem e-mail adrese sales@vilatex.rs, pišite nam u inbox na Facebook stranici ili u dm na Instagram stranici, a možete pozvati i naš call centar na broj telefona 011/6100-303.
Pitanje: Kako da znam da je obavljanje kupovine bezbedno i sigurno?
Odgovor: Detaljne informacije o zaštiti podataka o ličnosti možete pročitati u Uslovima korišćenja.